De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 31 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony WF-1000XM5 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bunman 29-08-2023

Klein maar krachtig!

Geschreven voor: Sony WF-1000XM5

Ik heb meerdere draadloze oordopjes van verschillende merken gehad maar het geluid wat Sony uit deze kleine dopjes perst is werkelijk verbluffend! Positieve punten vooralsnog zijn de goede geluidskwaliteit, de uitgebreide mogelijkheden in de app en de uitstekende noise-cancelling. Verder zitten de oordopjes ( met voor mij de maat S) prima en blijven goed zitten. Ook na langere tijdsduur ervaar ik geen ongemakken. Ook tijdens het sporten blijven ze stevig in het oor zitten.
De oordopjes laden voor mij snel genoeg op en het is handig dat dit ook draadloos kan. Dit laatste is voor mij echter geen dealbreaker omdat ik het niet erg vindt om een kabeltje in de case te stoppen maar ik kan mij voorstellen dat dit voor mensen wel een must is. Al met al een waar luistergenot en een absolute aanrader!

Pluspunten

• geluid
  • Accuduur
  • Super noise cancelling

v************@g******** 24-08-2023

Absolute aanrader

Geschreven voor: Sony WF-1000XM5

Sinds een paar dagen in het bezit van deze Sony oordopjes. Wat een prachtig product heeft Sony neergezet. De muziek is subliem, wat we gewend zijn van Sony. Ik ben ook in het bezit van hun koptelefoon. Wat betreft de noicecancelling doen de oordopjes niet onder door de koptelefoon.
Het draagcomfort is prettig. Ik kan ze uren achtereen dragen zonder hier last van te krijgen. De functies die de oordopjes bieden zijn boeiend. Je kan knikken om een inkomend telefoongesprek te beantwoorden en je hoofd schudden om deze te weigeren. Als je je oordopjes uit doet, stoppen ze automatisch met afspelen. De batterijduur is uitstekend. 8 uur kan je deze gebruiken, daarna zit er nog 16 uur in de case waarin ze komen. Ik heb letterlijk niets negatiefs op te merken over dit product. Een enorme aanrader.

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • Accuduur

Minpunten

• Prijs

e*******@h********** 23-08-2023

Prima dopjes met een uitstekend geluid en andere features

Geschreven voor: Sony WF-1000XM5

Koppelen met m’n iPhone ging heel gemakkelijk. De dopjes werden gedetecteerd, koppelen via BT en m’n telefoon gaf al aan dat het met de Snoy app beter zou werken. Die geïnstalleerd en inderdaad dat helpt enorm! Je kan bv de batterij status zien. Zitten diverse features up en die worden allemaal uitgelegd in de app. Soort van turturial. Superhandig! En dan natuurlijk het geluid; erg helder en strak! En door de diverse maten foamdopjes die er bijzitten, past het ook altijd naadloos

Pluspunten

• helderheid geluid
  • strak
  • auto ANC

Minpunten

• zelflerend en dat duurt even

m************@h********** 16-08-2023

In-ears Sony

Geschreven voor: Sony WF-1000XM5

Zoals je van Sony mag verwachten is de audio kwaliteit van de WF-1000XM5 top. Het is aan te raden om de Sony Headphones app te downloaden en de tutorial te doorlopen, zodat alle aspecten en voordelen van de oortjes maximaal benut worden. Denk hierbij aan het gemakkelijk instellen van audio profielen, testen of de oordoppen goed geplaatst zijn voor optimale noise cancelling, gehoorbescherming en het configureren van 'commands' door middel van hoofdgebaren of aanrakingen. Het formaat en gewicht (-20~25% t.o.v. de voorganger) zorgt voor uitstekend draagcomfort bij langdurig gebruik. Tegelijkertijd zorgt dit er wel voor dat het goed indoen van de oortjes enigszins uitdagend is, wat van groot belang is voor een goede noise cancelling. Heb je de oortjes eenmaal goed ingedaan, dan werkt de noise cancelling heel erg goed. Met 1 tap schakelt de WF-1000XM5 naadloos over op 'ambient geluid', waarbij geluid van buitenaf door de NC heen versterkt wordt. Ideaal als je een kort gesprek moet voeren, aangezien je het oortje dan niet uit hoeft te doen. Ben je op zoek naar top kwaliteit oortjes? Dan is de Sony WF-1000XM5 absoluut een aanrader!

Robbert 15-08-2023

Kwalitatieve oordopjes

Kwalitatief goede oordopjes.
Het 360 geluid is echt waanzinnig. Het geluid verder is ook erg goed je kan dit ook nog eens naar eigen wens inregelen.
De vormgeving ziet er strak uit.
De batterij gaat erg lang mee wat ik ook zeker een plus punt vind.
Enige nadeel is dat ik de wind iets te nadrukkelijk blijf horen bij noise canceling.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Veel hinder van de wind

Sarfaraz 12-08-2023

Comfortabel en stil

Geschreven voor: Sony WF-1000XM5

De WF-1000XM5 heb ik nu ongeveer een week in bezit en ik moet zeggen dat ze echt geweldig zitten. De installatie was snel en simpel. De app installeren, de oordoppen verbinden met je telefoon en go! In de app zijn er veel instellingen te personaliseren, zoals de functies van de touch op de oordoppen.

De oordoppen gebruik voor werk als prive. Daarvoor vind ik het belangrijk dat ze comfortabel zitten. De foam in de eartips zorgt voor een comfortabele zit. Zelfs na een hele dag werken, meeting in en meeting uit, vergeet je dat je ze in hebt. De batterijen van de oordopjes gaan ook lang mee. Na een hele dag werken heb ik nog batterij over.

De foam zorgt er ook voor dat de noice canceling nog beter werkt. En de noice-canceling werkt echt goed. Zo goed zelfs dat ik mijn vrouw niet hoor roepen en ze echt voor mij moet komen staan.

Wat ik wel jammer vind is het aflezen van de batterijstatus. Daarvoor moet je via de app verbonden zijn met een oordop. Dan pas kan je de batterijstatus van de case zien. Ook is niet af te lezen vanuit de app of de oordoppen (incl. case) als opgeladen zijn. Hopelijk kan dat worden verholpen in een update.

De oordoppen zitten prettig en hebben een goede geluidskwaliteit. Ik zou ze zeker aanraden!.

Pluspunten

• noice canceling
  • speak to hear

Minpunten

• case voelt goedkoop

w******@g******** 11-08-2023

Comfortabele oordopjes met goede sound en noise cancelling

Geschreven voor: Sony WF-1000XM5

De XM5 is erg licht, blijft heel goed in je oor zitten en de active noise cancelling werkt perfect op bijvoorbeeld een drukke treinreis. Ook het doosje (waarin je ze oplaadt) is erg klein, waardoor je ze altijd in je broekzak mee kan nemen. Het enige nadeel is dat de touch-controls soms een beetje onhandig zijn.

Pluspunten

• Comfortabel
  • Compact
  • Goede noise cancelling

Minpunten

• Touch controls een beetje onhandig

Svstekelenburg 10-08-2023

Fantastische geluidskwaliteit

Geschreven voor: Sony WF-1000XM5

Naast het geweldige design, is de geluidskwaliteit heel goed. Fijn geluid, duidelijke tonen. Met de app kun je oneindig met de functies spelen.

Het is een mooi klein apparaat, strak afgewerkt en voor ieder oor is er denk ik wel het juiste maat dopje meegeleverd.

Ook niet onbelangrijk is de noise cancelling, deze werkt top!

Enig puntje van kritiek; ze hadden wat kleiner mogen zijn...

• Fijne pasvorm
  • Noise cancelling

Minpunten

• Ietwat groot

Arfiem 10-08-2023

Zeer tevreden

Geschreven voor: Sony WF-1000XM5

Ik heb de sony earbuds nu een week in gebruik en ben zeer tevreden. Het koppelen was binnen enkele minuten gedaan. App downloaden, stappen volgen en je bent klaar. Ik heb deze zowel met mijn prive als zakelijke telefoon gekoppeld en dit werkt perfect. Ik kan nu gemakkelijk beide telefoons aannemen zonder dat ik eerst moet ontkoppelen. Geluidskwaliteit bij telefoongesprekken is perfect, niets op aan te merken. Gesprekspartners geven aan dat ze mij heel helder kunnen horen en geen last hebben van achtergrondgeluiden . Noise cancellation werkt zoals geadverteerd wordt erg goed. Tot slot, muziek klinkt kraakhelder. Al met al verdienen deze earbuds een plek in het topsegment. Oordopjes zitten bij mij in maat medium prima, maar genoeg opties om dit te wisselen als het niet past. Als ik een minpunt moet noemen is het de kleur. Ik had zelf liever een volledig mat zwart exemplaar gehad, maar dat is een kwestie van smaak.

Pluspunten

• Noise cancellation werkt perfect
  • Op twee telefoons tegelijk aan te sluiten
  • Klein en comfortabel
  • Goed geluid

Remco 09-08-2023

Goede oordopjes met perfecte microfoon

Geschreven voor: Sony WF-1000XM5

De Sony WF-1000XM5 is een erg goede set draadloze oortjes die indruk maakt met zijn functionaliteit en geluidskwaliteit. Je koppelt ze makkelijk via de Sony Headphones-app, die uitgebreide functionaliteit biedt. Met de app kun je de weergave naar je eigen muzieksmaak aanpassen met een equalizer. Dit stelt je in staat om het geluid precies af te stemmen op jouw smaak. Ook kan je twee toestellen tegelijk gekoppeld hebben staan (multipoint) om zonder actie automatisch te wisselen.

Het was voor mij belangrijk dat de oordopjes voorzien zijn van een goede microfoon vanwege de vele telefoongesprekken die ik ermee voer. En dat is zeker goed geregeld!

De oortjes worden geleverd met verschillende maten tips, en de app bevat zelfs een maattest om ervoor te zorgen dat je de juiste maat kiest. Dit zorgt voor een comfortabele pasvorm en een goede geluidsisolatie.

De actieve ruisonderdrukking (ANC) van de Sony WF-1000XM5 werkt uitstekend en helpt om omgevingsgeluiden te verminderen, zodat je kunt genieten van je muziek zonder afleiding.
Helaas heeft de "pianolak" afwerking van de oortjes een nadeel. Het kan lastig zijn om ze vast te pakken met vettige handen, wat een beetje frustrerend kan zijn. Bovendien merk ik dat de oortjes na een paar uur dragen irritatie veroorzaken in mijn oren.

Over het algemeen zijn de Sony WF-1000XM5 draadloze oortjes een geweldige keuze voor liefhebbers van hoogwaardig geluid en geavanceerde functies. Ze bieden een comfortabele pasvorm, uitstekende ruisonderdrukking en de mogelijkheid om het geluid aan te passen aan jouw voorkeur!

sidekickps4 09-08-2023

Perfecte oordoppen

Geschreven voor: Sony WF-1000XM5

De Sony oordoppen kwamen binnen en deze heb ik gelijk uitgepakt en gekoppeld met m'n telefoon en de Sony Headphones app. Via deze app wordt er uitgelegd hoe je de oordoppen bedient en hoe je ze helemaal naar je eigen wens in kan stellen. De geluidskwaliteit is zoals je van Sony kan verwachten hartstikke goed. Er zijn 4 verschillende maten tips (SS,S,M en L) meegeleverd zodat ze bij iedereen comfortabel in het oor zitten. Ik heb de maat S er op gedaan om de pasvorm perfect te krijgen. De noise cancelling is echt super, ik heb ze ook getest in het vliegtuig. Met adaptieve noise cancelling kunnen de oordoppen merken dat je praat waardoor de modus transparantie tijdelijk ingesteld wordt, tot je stopt met praten. De accu's van de oordoppen gaan lang mee en dan heb je nog het doosje waarmee je met 3 minuten laden weer 60 minuten luisterplezier heb. De kwaliteit tijdens het bellen is ook goed. Een hele goede aankoop, ik ben er erg blij mee

Pluspunten

• Audiokwaliteit
  • Noise cancelling

HesF 09-08-2023
  • Product gekregen

WF-1000XM5 erg compleet

Geschreven voor: Sony WF-1000XM5

Deze oordoppen beschikken over zeer veel functies. Het allerbelangrijkste voor mij zijn geluidskwaliteit en noise cancelling. Beide zijn van erg goede kwaliteit. Als Android telefoongebruiker is de ondersteuning voor LDAC positief, dat zorgt voor goede kwaliteit audio. Noise cancelling werkt goed. Zeker zolang je zachtjes muziek aan hebt staan, is achtergrondgeluid nauwelijks waarneembaar.

Een mooi pluspunt is multipoint ondersteuning. De oordopjes schakelen moeiteloos tussen mijn laptop en telefoon, afhankelijk waar audio (of calls) gespeeld wordt. Een nadeel voor mij is dat de verschillende maten meegeleverde oordopjes helaas niet passen.
De app kent vele opties, ik heb ze nog lang niet allemaal getest. Een handige functie is vooralsnog het uitschakelen van de noise cancelling door te praten. Zo kun je in bijvoorbeeld een kantooromgeving toch makkelijk aan gesprekken deelnemen.

Pluspunten

• Noise cancelling
  • Multi point ondersteuning
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Bijgeleverde oordopjes

k*****************@g******** 09-08-2023
Geschreven voor: Sony WF-1000XM5

Opvallend ander uiterlijk dan de vorige versie van Sony. Zowel de case als de oordopjes zijn een stukje lichter geworden. De bouwkwaliteit voelt wat minder luxe en solide dan de vorige versie. Desondanks zitten de oordopjes veel prettiger in het gehoor doordat ze lichter en minder groot zijn. Het geluid is niet heel veel beter dan de vorige versie maar overall toch een kleine verbetering in bass en helderheid. Sony heeft zich opnieuw sterk neergezet op de markt met deze oordopjes! De noice canceling is heel erg goed (wel de juiste maat oordopjes uitkiezen om beste effect te ervaren!). Er worden voldoende maten meegeleverd waardoor er voor iedereen wel een geschikte maat bij zit. Fenomenaal!

d********@h********** 09-08-2023
  • Product gekregen
Geschreven voor: Sony WF-1000XM5

Deze oordopjes zijn alles wat ik gewend ben van Sony. Het setje is een kleine krachtpatser. Het geluid en de active noise cancellation zijn namelijk van topklasse. De oordopjes zijn makkelijk te koppelen dankzij de speciale Sony app. In de app kun je veel instellingen vooraf al regelen. De accu gaat erg lang mee met 8 uur en is in vergelijking met de concurrenten echt koploper. Zeker wanneer met case de duur verlengd kan worden tot 24 uur. De oortjes blijven daarnaast goed zitten en ook bij langdurig gebruik merk je geen hinder. Al met al een kwalitatief hoogwaardig product. Zoals bij elk Sony product ziet het er erg strak en netjes uit. Sony heeft daarbij oog voor design. Ik ben er erg blij mee.

i*********@g******** 09-08-2023

Mooie, superfijne oordopjes!

Geschreven voor: Sony WF-1000XM5

Ik heb deze oordopjes nu een aantal dagen mogen testen en wat me gelijk opviel bij het uitpakken is dat de verpakking erg licht is geworden tov mijn oude dopjes, de xm3. Wel voelt de oplaadcase minder sterk en chique aan dan de voorganger. Daarna gelijk de dopjes in gedaan en bezig gegaan met de app om de juiste maat dopjes te kiezen, een superhandige feature! Waar de meeste dopjes niet goed blijven zitten, onprettig aanvoelen of uitvallen, zitten deze perfect! Erg fijn! En dan het allerbeste; de geluidskwaliteit! Zowel filmmuziek, dance als rock klinkt echt fantastisch en ook de noise cancelling is echt top voor in ear oordoppen. Erg blij mee en wat een verbetering tov de voorganger! Deze gaan veel gebruikt worden.

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • design

Sakis 09-08-2023

Super oortjes van Sony

Geschreven voor: Sony WF-1000XM5

Super kwaliteit oortje die fijn in de oren zitten. Ze passen goed en vallen er ook niet makkelijk uit. Dit is vooral handig bij sporten. Daarnaast vindt ik de geluidskwaliteit super en de noise cancelling is ook van topniveau.

De batterijduur is prima, ze houden het bij mij gemakkelijk een week vol zonder op te laden. Natuurlijk is dit afhankelijk van je gebruik.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Ruisonderdrukking

Mustafa 09-08-2023

Fantastische oordopjes

Geschreven voor: Sony WF-1000XM5

Uitmuntende geluidskwaliteit, ruisonderdrukking en accu duur. Top van zijn klasse

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Noise cancellation
  • Accu duur

Paul 09-08-2023

Helder geluid en mooi design

Geschreven voor: Sony WF-1000XM5

Wat is de belangrijkste eigenschap van oordopjes? Naar mijn mening de geluidskwaliteit. En juist op dat punt scoort de WF-1000XM5 een zeer hoog cijfer! Het geluid klinkt helder, vol en met voldoende bas. De 360° feature is leuk, maar helaas nog niet met alle muziekapps te gebruiken.

De XM5 scoort een voldoende voor het design. Qua uiterlijk zien ze er stijlvol en strak uit. Het formaat is compact (zowel de casing als de oordopjes zelf), dus dat is ook goed. Ik ben alleen minder fan van de gladde behuizing van de oordopjes. Hierdoor zijn de oordopjes minder makkelijk uit de casing te halen en in je oren te doen.

De connectiviteit van de XM5 is, net als de Sony voorgangers, heel goed. Het is eenvoudig koppelen met apparaten en schakelt naadloos van mijn mobiel naar de tablet; afhankelijk welke ik op dat moment gebruik. Via de app kunnen verschillende dingen worden ingesteld: van de mate van noise cancellation (NC) tot een equaliser. Ook kun je de knoppen aanpassen, waardoor je bijvoorbeeld de NC kan activeren of de muziek kan pauzeren. Het werkt allemaal heel goed, maar zoals gezegd geldt dit voor alle (recente) oordopjes van Sony.

Dat brengt me tot mijn oordeel dat ik de oordopjes niet zozeer zou aanbevelen. Zijn ze goed? Jazeker, de kwaliteit is top! Maar is het de meerprijs ten opzichte van de voorgangers waard? Naar mijn mening niet.
Ja, ten opzichte van de XM3 uit 2019 is de XM5 een stuk beter qua geluid, connectiviteit en zeker ook de noise cancellation. Ten opzichte van de Sony Linkbuds S uit 2022 is het verschil echter minimaal, terwijl er wel een fors prijsverschil is.

Kortom, ben je op zoek naar het beste van het beste? Dan is de XM5 zeker iets voor jou. Heb je minder te besteden? Dan biedt Sony een heel goed alternatief!

Pluspunten

• Helder en vol geluid
  • Compact

Minpunten

• Gladde behuizing
  • Prijs/kwaliteit

Maikel 09-08-2023

Uitstekende oordopjes

Geschreven voor: Sony WF-1000XM5

De Sony oordopjes nu een paar dagen in gebruik. Erg enthousiast toen ze binnen kwamen. Ze zien er goed uit, zitten meerdere pasvormen bij, geluid is zeer mooi en makkelijk te installeren.

De 'beste' noise cancelling doet tot nu toe zijn naam eer aan. Echter wil ik deze onder meer omstandigheden nog uitgebreid ervaren.
Het geluid is verbluffend in vergelijking met andere oordoppen die ik gehad heb.
Ik kijk er naar uit om ze verder te proberen.

Pluspunten

• Noise cancelling
  • Looks

Minpunten

• Prijs

saed 09-08-2023

super noise cancelling

Geschreven voor: Sony WF-1000XM5

Als eerste voor ons het meest belangrijke de noise cancelling, deze is echt super. ook ideaal is dat je het draadloos kan opladen, verder zit er echt een super goed geluid in en is hij na het instaleren via telefoon makkelijk in te stellen naar jou eigen wensen. het bedienen van de oortjes werkt dan heel simpel door te tikken op de oortjes bijvoorbeeld 4x links tikken is geluid zachter 4x rechts is geluid harder. de oortjes zij erg klein dat is een voordeel maar ook nadeel ... als ze in je oren zitten is klein natuurlijk fijn maar om ze beet te pakken kan het voor mensen die wat moeite hebben met kleine dingen iets een probleem zijn .
er zitten verschillende maten opzetstukjes bij zodat de oortjes precies naar jou maat gezetkunnen worden . helaas was bij mij de linker zeide een probleem en blijft het oortjes uitvallen , rechts zat echt prima ... maar bij man man zitten ze beiden prima en is hij er dan ook erg blij mee.
al net al goede oortjes met mooi geluid en ern erg goede noise cancelling

Pluspunten

• geluid
  • noise cancelling

Minpunten

• 1 oortje bleef bij mij niet goed zitten

Jay 09-08-2023

Geweldig!

Geschreven voor: Sony WF-1000XM5

Echt een geweldige set dopjes. Heb 2 jaar de WF-1000XM4 intensief gebruikt en was bang dat het een minimale upgrade zou zijn, maar niets in minder waar. Het formaat, gewicht, geluidskwaliteit, ANC en ambient mode zijn allemaal flink en merkbaar verbeterd.

Microfoonkwaliteit is de enige minimale upgrade en nog altijd ver van de beste in de klasse, maar al met al de upgrade meer dan waard.

Pluspunten

• ANC
  • Geluidskwaliteit
  • Batterijduur
  • Formaat

Minpunten

• Microfoons

k*********@w****** 09-08-2023

Sony WF-1000XM5: een Geluidsavontuur!

Geschreven voor: Sony WF-1000XM5

Stap in een geluidsavontuur met de Sony WF-1000XM5 oortjes! Deze draadloze oortjes hebben een prachtig ontwerp en voelen luxe aan. Wat me meteen opviel, is hoe licht en comfortabel ze zijn. Ze zitten prettig in mijn oren, zelfs als ik aan het joggen ben.

De geluidskwaliteit van de Sony WF-1000XM5 is geweldig! De bas is diep en krachtig, en de stemmen klinken helder en duidelijk. Als ik naar mijn favoriete nummers luister, voelt het alsof ik me in het midden van de muziek bevind, omringd door de melodieën.

Een van de meest indrukwekkende kenmerken van deze oortjes is de ruisonderdrukking. Ik besloot het te testen op een drukke straat, waar auto's met 50 km/u voorbijraasden op slechts 4 meter afstand. En tot mijn verbazing deden de XM5-oortjes het geweldig! Het omgevingsgeluid werd als bij toverslag weggefilterd. Dit is echt handig wanneer je onderweg bent en wat rust wilt hebben. Het werkt namelijk ook perfect in de trein, de bus en het vliegtuig.

Ik was ook aangenaam verrast door de gesprekskwaliteit van de oortjes. Ik voerde een paar telefoongesprekken op straat, te midden van al het lawaai, en de persoon aan de andere kant kon me duidelijk horen, bijna alsof ik in een rustige kamer was. Ik hoefde niet langer hard te praten om gehoord te worden!

De bediening van de oortjes is eenvoudig en intuïtief. Met tikken en vegen kan ik het volume aanpassen, nummers overslaan en telefoongesprekken beantwoorden. De toevoeging van de hoofdbewegingsgestures is echt cool! Door met mijn hoofd te knikken kan ik een telefoongesprek aannemen. Maar ook als ik mijn hoofd wegdraai bij het kijken van een Youtube video, dan lijkt het alsof de audio echt nog steeds vanuit dezelfde richting van mijn toestel komt.

Wat de batterijduur betreft, die is best goed. Met de ruisonderdrukking aan, krijg ik ongeveer acht uur afspeeltijd op een enkele lading, wat meer dan genoeg is voor mijn dagelijks gebruik. En als ik weinig tijd heb, kan ik de oortjes gewoon een paar minuten in het oplaadhoesje plaatsen voor een snelle oplaadbeurt, waarna ik nog eens een uur extra afspeeltijd krijg.

Ik ben zeer onder de indruk van de Sony WF-1000XM5-oortjes. Ze hebben niet alleen een prachtig, praktisch en lichtgewicht ontwerp, maar bieden ook een uitstekende geluidskwaliteit en geweldige ruisonderdrukking. Of ik nu aan het joggen ben, onderweg ben naar mijn werk, of gewoon wil ontspannen, deze oortjes zijn mijn nieuwe favoriet geworden. Ik kan de XM5 van Sony zeker aanbevelen!

Pluspunten

• Prachtig ontwerp en luxe uitstraling
  • Uitstekende geluidskwaliteit
  • Effectieve ruisonderdrukking

Minpunten

• Het glossy ontwerp is wat glad
  • Volumeregeling is wat onhandig
  • Prijs niet budgetvriendelijk

Bltt12 09-08-2023

Super oortjes

Geschreven voor: Sony WF-1000XM5

Ik heb deze oortjes mogen testen. Eerst dacht ik is dit wel iets voor mij maar ik ben na ontvangst snel van die gedachte afgestapt . Er zitten verschillende oordopjes bij om een perfecte pasvorm voor je oren te vinden .qua design en geluid was ik echt verrast. Een aanrader

• Top geluid

a************@m****** 08-08-2023

Goede kwaliteit oordopjes

Geschreven voor: Sony WF-1000XM5

De noice-cancelling van de XM5 onderdukt geluiden veel beter dan de XM4 en Linkbud S, waardoor ik ongestoord kan werken. Helaas is de batterijduur niet verbeterd ten opzichte van de XM5, de oordopjes gaan alleen ongeveer 6 uur mee wanneer je continu noice-cancelling gebruikt. Het geluid vannde XM5 is mooi en helder. De tonen kan je in de app ook aanpassen naar je eigen smaak en de functies van de knoppen kun je ook aanpassen. Over het algemeen ben ik tevreden met de oordopjes.

Pluspunten

• Noice-cancelling
  • Kwaliteit geluid
  • Aanpassingen in app

Minpunten

• Batterijduur te kort

Jesse Rem 08-08-2023

Heerlijk geluid

Geschreven voor: Sony WF-1000XM5

Super oordopjes zijn dit. De noise canceling is simpel gezegd ongekend. Tuurlijk, op de achtergrond hoor je nog wat geluiden van stemmen, maar de frequente geluiden, zoals voorbijkomende auto's worden helemaal weggefilterd.

Het geluid an zich is ook heerlijk. Hij is niet zo basserig als zijn voorganger, waardoor meer genres tot zijn recht komen. Uiteraard is het geluid naar smaak aan te passen in de app.

Pluspunten

• Geluid
  • Noise Canceling

Minpunten

• Prijzig
  • Vingerafdruk snel te zien